Sunday, October 21, 2007

Who want to be a millionaire

Dalam suasana aidilfitri nie saya berjumpa ramai kawan2 lama untuk saling bermaafan dan menziarahi.. mereka banyak berceritakan soal kerja, kereta, kawin lagi dan gosip2panas.. tapi apa yang menarik perhatian saya adalah cerita ataupun impian mereka tentang rumah besar, kereta besar, duit besar tapi bini jer yang nak solid..

oleh itu saya hanya bertanyakan kepada mereka 2 soalan iaitu:

1 - mahukah anda mempunyai sekurang-kurangnya RM1,000,000 (sejuta) dalam akaun anda pada suatu hari nanti dengan hanya menyimpan sebulan RM100??

2 - adakah anda ingin tahu bagaimana??

sekiranya kedua-dua jawapan untuk soalan diatas adalah YA, anda bersedia menjadi jutawan.. untuk mengetahui lebih lanjut boleh email/ym saya..

4 comments:

Anonymous said...

hello,
saya dah melabur sikit dlm pm ni,tapi dengan orang lain.kalau sy nak invest dgn awak,boleh ke,boleh ke pakai ramai agent ni.lagi satu kalau saya nak beli ut public bank,ok jugak ke?

Anonymous said...

kalau saya beli hari ini,maknanya bayar dekat public bank,harga yg saya beli tu ,jatuh pada hari tu ke,atau hari apa?

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
hotgreentomato said...

ya.. tak jadi masalah.. boleh tak email/ ym saya asrinsaga@yahoo.com.my

 
-